Lite kändis Inspo osv

Datum: 2013-10-25 - Tid: 19:52:22 - Inspiration ♥ - Kommentarer (0)
Källor; lömskt tagna från google
 
Bara jag som typ har lady crush på Miley Cyrus och Christina Aguilera?.. Ja? Aha, okej..
Vet inte så mkt om Christina Aguilera mer än att hon är fett bra på att sjunga och hon är ursnygg!
Miley Cyrus var hur som helst min barndoms idol, och många andras.. Men jag fattar inte varför folk fortfarande håller på med det där jävla ''Vart tog Hannah Montana vägen?!'' skiten..
Hannah Montana var en påhittad karaktär i ett barn pogram, Miley Cyrus är en riktig person och INTE Hannah Montana. Jag tycker vi alla bara kan växa upp och låta henne vara som hon vill..
 
Tycker faktiskt hela hon har blivit ca 100 gånger snyggare i sin nuvarande stil + att hennes nya låtar är GRYMMA! Men vi har ju alla olika åsikter. Cx

Kommentarer


Kom ihåg mig?




Trackback