Creating my own little world - Update

Datum: 2013-10-04 - Tid: 23:18:00 - My fabulous life ♥ - Kommentarer (1)
 
Hej alla glada och ondskefulla varelser! Ville bara lägga upp en liten update ~ ( ・ω・)ノ
Det har egentligen inte hänt så mycket mer än skola, skola och ännu mer skola..
 
Imorgon blir det dock att Carro kommer över och vi tar oss en sväng till Aquanova för gratis bad med de nyktra folket. ☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆
 
Förlåt att jag inte lagt ut så mycket bilder, vilket jag faktiskt lovade.. Men imorgon ska jag fixa iordning lite olika inlägg som troligtvis kommer poppa upp under dagen. (ღ˘⌣˘ღ) ♫・*:.。. .。.:*・ 
 
Är iallafall så glad att fler och fler börjar kommentera. <3 Kommentarerna får en liksom att känna att folk faktiskt läser och uppskattar det man lägger ut. (/); w ;(\) Har liksom skapat min lilla egna värld här där jag kan skriva lite vad jag vill om tex. mitt liv och folk faktiskt tar sin tid och läser. *rodnar*  (。・////・。) ~ ♥
 
 
Update!: Blev lite små grinig nu för halva inlägget försvann... 。゚(TヮT)゚。 Aja.. Ni får ursäkta mina redigerings skills, heheh, aja är fortfarande nybörjare så deal with It. ಠ_ಠ Or else I will send my magical flying turtles to throw soft chicken nuggets at you foreverrrr!!  “ψ(`∇´)ψ MOHAHAHAHAHHAHAHAH!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida <3

Älskar din blogg ^__^ Kram!

Svar: Kul att höra <3 Kram!
Kajsa Fäldt

2013-10-05 @ 10:23:46


Kom ihåg mig?




Trackback