Happy birthday mitchell adam lucker

Datum: 2013-10-20 - Tid: 23:16:41 - My fabulous life ♥ - Kommentarer (1)
 
Vet att texten blev lite ful men det finns inte ord för hur mycket jag/ alla vi suicide silence fans saknar honom.. Det har snart gått ett år sen Mitch lämnade oss, det gör verkligen ont... 
 
Musik betyder så sjukt mycket för mig.. Band som Suicide Silence, Bring me the Horizon, Pierce the veil osv har verkligen fått mig att må så mycket bättre.. Jag önskar bara att jag kunde berätta för dom hur mycket dom betyder för mig.
 
Dom är som en familj för mig.. 
 
Men jag är säker på att när det oskar och bullnar uppe bland molnen, är det Mitch som stampar med änglarna.. ♥
 
 
♥ Happy birthday legend, hero, Mitchell Adam Lucker ♥

Kommentarer
Postat av: Hannah :3

Rest in peace <3

2013-10-21 @ 20:26:47


Kom ihåg mig?




Trackback