Lady Marmalade

Datum: 2013-10-25 - Tid: 20:02:06 - Music ♥ - Kommentarer (1)
FORGET JESSE MCCARTNEY OCH HANNAH MONTANA, här är en annan låt jag smått växt upp med.. xDD
Inte konstigt att jag är så fab och sassy när jag fått lyssna på sån här underbar musik redan som liten skit unge
 
Musiken är från en musikal som vi har hemma som heter Moulin Rouge som jag btw älskaaar ~ ♥
(Dock var den inte uppskattad av mina vänner, snyft)
 
Nej men musiken är verkligen asgrym i den filmen! ♥ Och den här låten får mig att vilja dansa runt i underkläder som dom.. Vet dock inte om det är ett bra tecken, hmhm..
 

Kommentarer
Postat av: Moadinbäjb

miley cyrus är min bejb om jag blir lebb. och jessie är min man i mitt 100 liv okej? och denna låt är gryyym, så vi har nog mer gemensamt än vi tror bejb <333333

2013-10-25 @ 22:39:17
URL: http://byymoa.blogg.se


Kom ihåg mig?




Trackback