SWEG KIDDO - Prao osv

Datum: 2013-10-20 - Tid: 22:56:09 - My fabulous life ♥ - Kommentarer (1)
 
EY! Försöker förbereda mig mentalt inför morgondagen.. För er som inte vet så är det prao vecka för mig nu och jag ska praoa på förskola.. Skulle egentligen praoat på ICA med några kompisar men det blev en massa krångel..
Efersom min mamma jobbar på denna förskola var det liksom ett enkelt val så jag slapp krångla ännu mer på sån kort tid.. Ska praoa där med en annan kompis men vi kommer vara på olika avdelningar sooo yeah..
 
Grejen är den att jag har svårt att vara kring barn och speciellt bebisar, känner mig typ obehaglig och kan inte umgås/ ta hand om barn.. Så känner mig lite nervös.
Har inget småsyskon och är yngst utav mina kusiner, så har aldrig riktigt tagit hand om något barn.
 
Vet att det låter lite fjantigt men vill bara ha detta överstökat..
På Tisdag ska jag iallafall på ''massage kväll?'' uhh.. Lite lagom awkward men okay.. :P 
Känner mig även lite stökig i huvudet, så uppdateringen är smått kass som ni kanske märker.. (Frånutom typ inspiration osv..) Men ska försöka fixa lite mer med bloggen denna vecka om jag har tid.
 
Aja nu vet ni iallafall vad som pågår.. xD
 

Kommentarer
Postat av: Hannah :3

Söta skor!! :OO

2013-10-21 @ 20:27:03


Kom ihåg mig?




Trackback