TO CARRO AND TE AND STUFF

Datum: 2013-10-27 - Tid: 12:58:06 - My fabulous life ♥ - Kommentarer (0)
Hej alla glada! Och möjligtvis sura..

Ska ner på stan nu om ett tag för att köpa lite presenter till Carro, Moa och Maria. :3
Carro fyller år på Tisdag och har varit seg med att köpa presenter till dom andra haha.. x') JAG ÄR SÄMST ~
 

Aja, efter det ska jag dra till Carro och då ska vi sova över och ha partyyyyy! :3 Haha nä men lite fest blir det ju på Tisdag. :3 OCH OMG VI SKA ÄTA SUSHI DÅ I'M SOO HAPPYYY ~

Huhuehehhuhh, har dock ganska ont i halsen vilket gjorde det svårt för mig att sova.. ;__; Men dricker te nu så känns lite bättre ~ ♥
 
Men aa, the update may be a little slow, men fråga gärna saker på min ask så blir jag glad. <3
 
Me at the momento ~
Jag och te har ett väldigt starkt förhållande. ♥
 

Kommentarer


Kom ihåg mig?




Trackback