Who the fuck are you? - I'm death

Datum: 2013-10-30 - Tid: 21:46:57 - My fabulous life ♥ - Kommentarer (0)
Imorgon är det den bästa tiden på året, HALLOWEEEN! ♥

Även om jag små firade halloween igår med några kompisar blev det inte speciellt mycket ''halloween'' firande eftersom att det var Carro's födelsedag och det var mer det vi fokuserade på.
Hade dock varit kul om vi hade gått ut och skrämt upp oss lite. >:) Men vissa ville inte så aja. xD
 
Sitter iallafall och lyssnar på lite musik för att få igång halloween feelingen. :)
Vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon.. Frånutom att åka till borlänge för att köpa ny jacka osv. (But that's not creepy haha) Skulle gärna träffa någon men vet inte om jag orkar eller vem isåfall.. 
 
Ska nog köra lite halloween tema på min outfit iallafall. :) 
Nu tänker jag lämna er med en skit bra låååt, perfekt till halloween. :'3 ♥
 
 
Kan det inte vara halloween varje daaag? <3
 

Kommentarer


Kom ihåg mig?




Trackback