2 Månader och random feber

Datum: 2014-02-04 - Tid: 19:58:00 - My fabulous life ♥ - Kommentarer (1)
LOL MY FACE! 
 
Jag blir galen! Idag åkte vi till vårdcentralen tidigt på morgonen före skolan för att ta fler blodprov och inte nog med att det gjorde ont så in åt helvete, fick jag veta att jag hade 38 graders feber?? Hade kännt mig ganska dålig men kändes inte som att jag hade feber.. Fick iallafall åka hem och ta ledigt från skolan, vilket dock var ganska chill.
 
Har inte fått nått svar om proverna ännu iallafall, undrar verkligen vad det är för fel på mig egentligen.
 
Men bortsätt från allt det dåliga så har jag och Filip varit tillsammans i 2 månader idag!  Känns verkligen inte som det, tiden går så fort.. Men är riktigt lycklig med honom, han är världens bästa kille, och han är bara min! Jag delar inte med mig!!  Är fett kär, helt drogad. 
Hoppas vi får spendera en massa fler månader tillsammans. ♥ Är helt säker på det iallafall, hihi.
Får se om jag drar till skolan imorgon, beror på om jag har feber eller inte.. Och på torsdag så jag fixa mitt hår, eftersom att mitt hår inte var tillräkligt blont och var orange istället så hårfärgen blev helt muppad.. Och dessutom var det så att en utav de 2 flaskorna med hårfärg vi köpte bara var som balsam med lite färg i?!? Och inget fastnade.. Sånt gör mig suuuur! 

Kommentarer
Postat av: Cecilia alternativ feministblogg

Fint hår :)

2014-02-10 @ 20:28:32
URL: http://cAlatalo.blogg.se


Kom ihåg mig?




Trackback