Blev utmanad - yeyeyeye

Datum: 2014-02-03 - Tid: 21:04:01 - My fabulous life ♥ - Kommentarer (0)
 

Jag blev utmanad Reddrawer.blogg.se. Utmaningen går till såhär:

1. Berätta 11 saker om dig själv.
2. Svara på frågorna som utmanaren ställt.
3. Hitta på 11 frågor åt den du utmanar.
4. Välj några bloggar du vill utmana. (Man får inte utmana den man blivit utmanad av)


11 saker om mig:

1. Man kan säga att jag är intergender, eller att jag inte bryr mig om kön.


2. Jag är hemskt dålig med barn, om jag inte tvingar mig själv.. Blir lätt irriterad av dem.. .-. (Känner mig elak)


3. Jag blir lätt deppig, och har ofta humörsvängningar.


4. Har bara varit riktigt kär 2 gånger, nu och för typ lite mindre än ett år sedan. Men har haft rätt många crushes haha.


5. Jag älskar att teckna, och spela instrument.


6  Är helt besatt utav blekhy, och svart hår, är typ en vampyr tror jag.


7. Ska på Närcon sommar med Filip och kanske Carro och några fler, om dom vill med. Woop woop!


8. Funderar på att börja göra youtube videos ganska ofta, bra ide?


9. Älskar mat okej, omnomnom. (Men bara god mat, hihihihi)


10. Min blogg är för gullig för mig, jag är så svart och svår hue hue.


11. Jag har slutat skära mig iår, yeey.


Frågorna av Marie: 

1. Favoritband/artist? SVÅR FRÅGA, men obv. Black Veil brides, Bring me the horizon, All time low, The devil wears prada osv. och lite nya favoriter; La dispute, Brand new, Arctic Monkeys, Crystal Castles och Iiris.


2.
 Har du några syskon? 2 stycken, en store bror och en stora syster.


3. Vad är din största rädsla?
Att förlora personerna jag älskar, svarta hål, djupvattenshavs djur osv.


4. Vem ger dig mest inspiration?
Andy Biersack, Oliver Sykes, och inom stil : Leda Muir, seas0nofthewitch, Missnosebleed osv.


5. Singel?
Nope, har världens sötaste pojkvän Filip. ♥


6. Pikachu elr Raichu? lul, seriösa frågor.
Pikachuuu ~ 

7. Person som betyder mycket för dig? Mina vänner, min familj och Filip. ♥


8. Om du fick vara vem som helst eller vad som helst, vad skulle du vara?
Typ en katt, eller en kille. 


9. Favoritlåt atm?
Jesus Christ av Brand new, A boy brushed red living in white av Underoath och World of Warcraft av We butter the bread with butter. 


10. Vilken film skulle du vilja vara i om du kunde?
HARRY POTTER ERMEGERDH.


11. Något du vill göra innan du dör?
Resa, flyga (lol wat) förändrat/räddat någons liv.

Frågor jag ställt, som Du ska svara på om du antar utmaningen:

1. PEPSI ELLER COLA?

2. Någon som förändrat/ räddat ditt liv?

3. Bästa som hände under 2013?

4. Om du fick dejta vem du ville, vem skulle du dejta dååå?

5. Favorit band?

6. Lider du utav någon slags sjukdom?

7. Vad inspirerar dig?

8. Något du hatar?

9.Anser du dig vara lycklig?

10. p0tat0?

11. Vad ser du fram emot under 2014?


JAG UTMANAR:

Carro (Vaniljmuffin)

Moa (Byymoa)

Gör ni inte den här grejen får ni smisk.

 

 

Kommentarer


Kom ihåg mig?




Trackback