Förbannad - Rysslands Gay hat

Datum: 2014-02-06 - Tid: 19:09:15 - My fabulous life ♥ - Kommentarer (1)
Jag satt och kollade igenom lite bloggar jag följer och stötte på ett inlägg om denna video hos Epicfaiil. Jag kollade på den och hamnade i tårar. (Känsliga tittare varnas på förväg) 
 
 
 
Jag blir så sjukt äcklad och förbannad av såna här människor, hur i hela jävla helvete kan man få för sig att spöa och förnedra någon bara för personens sexualitet?! 
 
Jag har själv stött homosexualitet hela mitt liv, jag har aldrig funnit det konstigt. Och jag kan öppet säga att jag själv är bisexuell, även om det endast är ganska smått, har jag kännt mig attraherad utav kvinnor förut, och även haft känslor för en tjej online, men jag blir kär i personen, inte könet. Jag tycker iallafall att det är dags att världens befolkning skärper sig. Alla är lika mycket värda, och det är ingen sexualitet som är fel, bög, straight, bi, lesbisk, trans, intergenger, who cares. Vi är alla människor, och vi borde inte bli behandlade på ett annat sätt bara för att vi har en annan sexualitet, stil, tro eller hudfärg. Detta är 2014, och det är dags att växa upp.
 
Här är även en dokumentär om just att vara ung och gay i Ryssland, förvarnar även här för yngre och känsligare läsare, eftersom att den kan innehålla obehagliga klipp och bilder.
 
It's more than okay to be gay kids! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Så jävla vidrigt och hemskt! Fick ont när jag såg videon :(

2014-02-12 @ 18:48:36
URL: http://matildays.forme.se


Kom ihåg mig?




Trackback