Happy Valentines day

Datum: 2014-02-16 - Tid: 23:21:20 - My fabulous life ♥ - Kommentarer (0)
 lol this picture tho. *giggles* bro, I'm weird and I love It.

Just nu känner jag mig väldigt nere.. Saknar redan min senpai, och min sis Carro..  Helgen har varit fylld men ganska mycket random känslor - har äntligen fått gråta ut hos någon och känt mig oerhört älskad. Har aldrig gillat alla hjärtans dag så mycket dock, inte ens när jag har kille.. Tycker det sätter en sån konstig och onödig press på oss att behöva köpa en massa onödiga presenter och godis bara för att visa att man älskar varandra, typ som julafton lol. Själv tycker jag att man kan visa sin kärlek varje dag.  (Kanske inte köpa presenter osv varje dag men haha ni fattar) Men det är ändå en rätt gullig grej att fira.
 
 
Ser iallafall inte fram emot denna veckan, SO och Engelska prov samt att vi ska åka slalom hela dagen på Torsdag.. Det kan bli både kul och hemskt. Kul för att jag ska åka med mina vänner och vi kommer säkert skratta ihjäl oss, hemskt för att jag just nu bara känner för att ligga i sängen forever och kolla på anime och för att jag aldrig åkt slalom förut och kommer säkert bryta varenda ben i kroppen + frysa ihjäl.. 
 
Och gissa vad jag ska göra på onsdag?? JO, jag ska ta mer jävla blodprov!! Gahh, blir galen! Tredje gången jag går dit - och bara för att jag inte har någon ork?? Tror själv inte det är något fel på mig, utan dom snor bara mitt blod och matar demonerna i deras källare med det. Jävla skit. 
Nu vill jag bli vuxen så jag kan fly iväg, skaffa ett trevligt jobb i en trevlig affär eller något, skaffa 184 katter, 2 pugs, en söt liten rosa lägenhet i Göteborg eller Stockholm, kunna online shoppa när jag vill, kunna resa runt världen, och kunna träffa min senpai när jag vill. 
(Seriöst vi på morgonen/kvällen - kan inte sluta pussa på hans söta lilla sleepy face. ; w ;) MEHEHEHH nu måste jag sluta tänka på honom innan jag blir tårögd.  I love my senpai soo much.. 
 
Undrar hur många som egentligen orkar läsa allt jag skriver, är så weird - sitter och skriver allt som poppar upp i skallen på mig.. Men back to det som hänt i helgen - spenderade alla hjärtans dag med att umgås med några nära vänner samt min senpai ofc, och vi alla tillbringade natten hemma hos en utav kompisarna. Det blev att vi satt lite på omegle, spelade assassin's creed, åt massa godis, gosade, gjorde en dejting profil för ''peddolasse'' på match.com och kollade på en av världens sämsta filmer. Trevligt! Jag och Filip fick dock tränga ihop oss tillsammans i soffan när vi skulle sova, eftersom att det inte fanns några fler madrasser, men det var mysigt. 
 
Efter veckan som kommer nu får jag iallafall äntligen sportlov, och det ska jag tillbringa med Carro + fler vänner, då vi ska planera mer om vårat hemliga projekt. samt bara ligga i sängen och äta en massa choklad ...  Och sen såklar, träffa min senpai en massa, och ha en massa romantic anime moments och bara gosa hela dagarna. OMFG I love being in love. 
 
 

Kommentarer


Kom ihåg mig?




Trackback