Hår och knasigheter

Datum: 2014-02-12 - Tid: 22:30:29 - My fabulous life ♥ - Kommentarer (2)
        
Hejsan! Ni får ursäkta att jag som vanligt inte uppdaterat bloggen på ett tag..  Jag är inte speciellt bra på att komma på något att skriva om. Men just nu har jag mycket blandade tankar och åsikter! Har panik över om jag ska gå Bild eller SAM på gymnasiet! Det måste jag ha bestämmt tills IMORGON! Plus att jag ifall jag ska gå bild måste fixa intagnings prov..  VAD SKA JAG VÄLJA?!?! Vill gå bild eftersom jag älskar att vara kreativ och måla, men jag gillar verkligen skolan där jag isåfall ska gå SAM och bild känns inte som något jag vill hålla på med..  Så det blir nog SAM after all.. 
 
Hoppas ni andra som också väljer till gymnasiet nu har det klart iallafall.  Nu sitter jag iallafall och lyssnar på creepy pasta och dricker te. MYSIGT! Och har blivit jätte sugen på att köpa en ny dator - en gaming dator. Så jag äntligen kan börja gamea igen ~  Kan inte spela på den här datorn, eftersom att den överhettas så sjukt lätt och skulle gärna vilja ha en startionär. Får nog spara ett bra tag innan det blir av dock.. Meeeeen har iallafall fått mina nya katt öron and I love them ~ Och håret är fortfarande lite knäppt.. Syns dock inte så bra på bilden, men mitt hår är fortfarande mer grönaktigt än löshåret, ska dock försöka fixa det! Och måste ha mer hårfärg så jag kan färga resten utav löshåret. 
 
Längar tills Fredag då det är alla hjärtans dag ~ Ska vara med min pojk, och sen så drar jag till bästa systern Carro på lördagen eller Fredag kväll! Vi kommer antagligen planera mer utav vårt ''hemliga projekt'' hihi.  Kommer skriva mer om det nästa vecka tror jag ~ :3
 
    
 
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Oh, öronen är jättesöta. ^__^ Får jag fråga var du köpte dem?

Svar: Köpte dom jätte billigt på ebay :3
Kajsa Fäldt

2014-02-12 @ 23:26:40
URL: http://www.nathseiko.blogg.se
Postat av: Frida <3

Fint hår. *__*

2014-02-21 @ 22:25:34


Kom ihåg mig?




Trackback