I'm a loser but I'm still fab as fuck

Datum: 2014-02-22 - Tid: 11:14:00 - My fabulous life ♥ - Kommentarer (1)
 
 ~ Idag mår jag så mycket bättre.  Är dock väldigt utmattad efter veckan som varit.. Har haft 2 olika prov och har fortfarande ont i kroppen efter i Torsdags då vi åkte slalom hela dagen.. Snubblade liksom ner för en otroligt brant backe efter att mina vänner hade lurat upp mig dit..  Trodde jag skulle dö när jag helt plötsligt började åka baklänges haha.  Men har nog inte skrattat å mycket på länge, och jag tror människorna på liften tyckte det var rejält roligt dom med.. Idag ska jag ge mig iväg för att träffa Filip, och på Måndag ska jag åka och träffa bästisen Carro som jag inte träffat på typ över en månad!! ; - ; Så kommer säkert krama sönder henne haha! Då ska även några fler utav våra kompisar komma över, vi ska nämligen jobba mer på vårt ''hemliga projekt''.  Kommer verkligen bli kul att komma igång med detta. Kommer säkert skriva mer om detta senare i veckan. 
 
Btw, vad skulle ni vilja se mer av på bloggen? Outfits? Videos? Personliga inlägg?? Kommentera!
 

Kommentarer
Postat av: Frida <3

Mer videos? :3

2014-02-24 @ 16:10:30


Kom ihåg mig?




Trackback