People make me sad, oh so sad

Datum: 2014-02-20 - Tid: 21:04:00 - Inspiration ♥ - Kommentarer (1)
Källor: tumblr
En liten dos av daglig inspiration. 
 
Snälla ta inte bilden med hon som ligger ner och visar sina revben som en inspirations bild för ''anorexia'' eller något sådant. Jag är bara så trött på att folk alltid säger att större tjejer är vackra (vilket dom såklart är) men skäller på mer ''beniga'' personer för att dom är ''för smala''.. Jag tycker alla kroppsbyggnader är vackra på sitt eget sätt sålänge man mår bra och trivs med sin kropp. Jag stödjer inte anorexia eller selfharm på något sätt. Men jag har själv konstigt nog fått höra hur jag är ''för smal'', och det är lika jobbigt som att höra att man är ''för tjock'', eftersom att JAG är nöjd med min kropp och vill inte att andra ska klaga på hur jag ser ut.
 
Tack o hej.
 

Kommentarer
Postat av: Frida <3

Bra skrivet där! Alla är vackra på sitt eget sätt. :)

2014-02-21 @ 22:23:57


Kom ihåg mig?




Trackback