Två olika doser av Inspiration

Datum: 2014-02-03 - Tid: 21:20:38 - Inspiration ♥ - Kommentarer (1)
 
Alla bilder är ifrån tumblr. 
 
Nu ska jag äntligen få ta en kopp te, vilket jag inte gjort på över en månad. ♥ It's gonna taste soo good. ♥ Imorgon ska jag till Vårdcentralen innan skolan för att ta mer blodprov, snyft. Men det är antagligen värt det, även om jag känner mig mycket bättre och piggare nu. (Förut gick jag och la mig direkt efter skolan, plus att jag somnade på lektionerna.
 
Hoppas ni haft en bra start på veckan iallafall.. Själv längtar jag redan till helgen, för då får jag träffa min älskling igen. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det som är inspirerande med bilder på människor med blåmärken?

Svar: Jag gillar sånt, ser skönhet i saker som blåmärken, blek hy och blod. Det är svårt att förstå om man inte tycker så själv.
Kajsa Fäldt

2014-02-20 @ 19:46:02


Kom ihåg mig?




Trackback