Alpaca plushies

Datum: 2014-01-05 - Tid: 04:22:00 - My fabulous life ♥ - Kommentarer (1)
Lömskt stulna från google.
 
Jag älskar alpacor/lamor, och speciellt när dom är små, pastel färgade och fluffiga! Um, klockan är då 4 på kvällen och jag har råkat köpa en alpaca plushie.. (en vit med scarf som på 7;de bilden)
 
Jag och Filip har redan döpt den till Pumba. :3 (Sir. FluffySwag Pumba) ~ ♥ Och den ska då anlända om ett par dagar, ändå från kina, och när hen kommer hit ska vi börja smida våra onskefulla planer om att ta över världen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Sååå söööta!
Kanske man ska ha en själv? ^^
Så kan min och din bli kära och gifta sig! XD

Svar: Haha gör det! :DDDom ska bli ett sött litet alpaca par! x33
Kajsa Fäldt

2014-01-07 @ 08:04:01
URL: http://vaniljmufin.se


Kom ihåg mig?




Trackback