Bitter men ändå inte

Datum: 2014-01-12 - Tid: 23:17:10 - My fabulous life ♥ - Kommentarer (2)
 
Jag är en bitter kvinna, för imorgon är det Måndag.

Vill bara sova hela dagarna, och sen partaja med zelda och cola på nätterna.. Är det så mycket att begära? Kan iallafall vara glad över att vi har bild i skolan nu.. Vi har uppgift att rita av en kändis där, bästa jag vet. ♥
 
Fick även spendera helgen med min senpai Filip, mysigt. ♥ Och sen fick jag en fin pikachu av min snälla syster, så egentligen är jag inte speciellt bitter. ☺ Bara lite trött på skolan.
 
Nördar fortfarande Marina and the diamonds, snart kan jag alla hennes låtar utantill haha! Varför är det så lätt att komma ihåg lyrics till låtar men sen kan man inte komma ihåg nått när man pluggar till prov? bajs.
 
Nu ska jag sova.
 

Kommentarer
Postat av: Nanna

önskar att vi också skulle kunna ha en uppgift där man ska rita av en kändis, men näjj isf ska dom va finländska ._.

2014-01-13 @ 15:10:57
URL: http://cutefear.blogg.se
Postat av: Karro

Hihi vilken mysig mössa c:

2014-01-15 @ 19:56:51


Kom ihåg mig?




Trackback