Gomenasai

Datum: 2014-01-26 - Tid: 14:17:00 - My fabulous life ♥ - Kommentarer (2)
 
Hejsan spejsan! (oh god det var inte en bra början) Jag har som ni kanske märkt tagit en kort liten pause från bloggen, har haft annat att tänka på - SKOLA,SKOLA,SKOLA,VÄNNER OSV.. 
 
Och i fredags åkte jag till min pojkvän som jag inte hade träffat på 2 veckor!  Vi myste och hade det trevligt, tills igår då jag plötsligt blev magsjuk och fick åka hem.. TYPICAL.  Men nu sitter jag och myser med min hund Våffan istället (MYSPYS) och kollar på Disaster Date som är riktigt underhållande, haha! Jag har blivit smått beroende av MTV's dåliga program.. 
 
Hihi, min tjockis hund ~ Och gotta love min grumpy cat tröja! 
 
Men wahh, saknar redan min lilla pojk.. Jobbigt att typ bara kunna träffa honom på helgerna.. Eftersom vi bor i två olika städer.. Dock rätt nära men det är krångligt att åka fram och tillbaka mitt i veckan när det är skola. 

Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Hur långt bort bor han? :CC

Svar: Bara ungefär 2 mil <(・ω・`。) Så inte så långt bort iallafall ^^
Kajsa Fäldt

2014-01-26 @ 15:41:32
URL: http://neapocalypse.blogg.se/
Postat av: jessy

Det här var nog den sötaste bloggen jag någonsin har skådat haha! :D Va gärna med och tävla om att bli VECKANS BLOGG vetja, och sorry om du inte tycker om sådana här kommentarer. Kram!

Svar: Haha tackar! ^^ och nejdå det är helt okej, jag kan kika in tävlingen sen (。・ω・。)ノ
Kajsa Fäldt

2014-01-26 @ 15:56:19
URL: http://www.nattstad.se/jessygunnarsson


Kom ihåg mig?




Trackback