Super Sonico Cosplay? ~

Datum: 2014-11-16 - Tid: 19:32:52 - cosplay ♥ - Kommentarer (0)
こんばんわ! Vårat internet är jätte segt just nu så jag har inte kunnat blogga.. ;v;;
 
Det jag tänkte skriva om idag är min kommande cosplay, som jag förhoppningsvis kommer att ha på Confusion och Närcon Vinter. ~  Det jag tänkt mig är Super Sonico i sin Gloomy bear outfit! Jag har länge varit sugen på att cosplaya detta, men har inte riktigt haft någon motivation. ;u;; Har tänkt att jag ska ner och kolla efter tyger imorgon, och försöka börja med accessoarerna så fort som möjligt.
 
Jag tycker det verkar rätt simpelt, det svåra blir att hitta allt material.. Vi har bara 1 liten tygaffär där jag bor, och det är inte ens säkert att dom har det jag behöver. ; u ; Jag vill att min cosplay ska bli så bra som möjligt, då jag funderar på att börja vara med i cosplay tävlingar..  Wish me luck I guess? 
 
Kommer uppdatera om hur det går! 
 

Kommentarer


Kom ihåg mig?




Trackback