♡ Home and next cosplays ♡

Datum: 2015-02-24 - Tid: 18:49:03 - My fabulous life ♥ - Kommentarer (0)
Kom hem i Söndags kväll, och saknar redan alla. ♡ Speciellt Chris, buhu, bodde där i över en vecka och nu känns det jätte konstigt att sova ensam. 
 
Nu har jag iallafall Picacon att se fram emot, fast det är om mer än en månad, hur ska jag stå ut!?  Kommer börja på 2 nya cosplays nästa månad iallafall
 
Shiro ifrån Deadman wonderland:
 
Misaki Mei från Another:
 
Kommer bli jätte kul, då karaktärerna är helt olika varandra!  Wahh, nu är jag fett excited! It's my destiny to cosplay Mei, då vi har samma namn hihi. 
 
 Här är också bilder på min Super sonico cosplay 
 
Heheheh, blev fotad av rätt många vilket var kul.   Och jag vart med i tv, um, det var mindre kul. Anyway, konventet var ok, lite för mycket folk (vilket var förväntat då Närcon är det största konventet) Hann inte träffa alla jag ville träffa, men dom ser jag förhoppningsvis på NCS. u v u 
 
Träffade även SImon (Bakasoseji) som var så otroligt fin. ;-; 
 
Själv såg jag hemsk ut, mina ögonbryn hade smetats bort... ;u;; Men han var verkligen jätte trevlig.  Tog inte selfies med så många fler, fast tog några gulliga med Chris. 
 
 
Saknar dig redan tönt. 
 

Kommentarer


Kom ihåg mig?




Trackback