♡ Gå utanför min comfortzone ♡

Datum: 2015-01-23 - Tid: 21:26:04 - My fabulous life ♥ - Kommentarer (0)
Ugh måste verkligen ändra min sidebar för är inte ''taken'' längre.  (Vilket är bra btw.)
 
こんばんわ~ Alltså om mindre än en månad är det NCV holy shiiiit.Är fett excited men smått nervös som jag alltid är när jag ska på något konvent. Still not 100% comfortable with It. Men ska bo hos min vän och ska antagligen följa runt honom på konventet uhh. Har både folk jag träffat innan och folk jag aldrig träffat som jag ska försöka vara med. Men ÄR TYP FETT RÄDD för omg, tänk om dom inte gillar mig? ;u;; Jag är så awkward in real life, och brukar ha svårt att bli bekväm runt folk jag precis träffat. 
 
Vill inte verka tyst och otrevlig liksom, but at the same time kan jag inte riktigt kontrollera det. Ska som sagt ha min Super sonico (gloomy bear) outfit vilket kommer bli både pinsamt och kallt. Men whatever, vill alltid utmana mig själv och gå utanför min comfortzone. 
 
Vilket jag btw gjorde under våran photoshoot, hade både luggen upp, och visade mage! smal step for uh, Idunno, but a BIIIIG step for Mei. 
 
 
Kommer också kanskeee åka på Kerbera's spelning i Linköping på alla hjärtans dag om jag har råd. 
 

Kommentarer


Kom ihåg mig?




Trackback