♡ Future lolita coords ♡

Datum: 2015-03-15 - Tid: 20:49:23 - fashion ♥ - Kommentarer (0)
Hejsan! Har dregglat över en massa fina lolita klänningar idag, hittade en massa urgulliga indiebrands som inte var allt för dyra. Vill nämligen föröka min lolita garderob, har än så läge bara 2 klänningar, och den ena vill jag knappt kalla lolita... Anyway, ska sälja en massa grejjor och spara ihop pengar! Satte iallafall ihop hela 4 stycken söta coords som jag skulle vilja äga i framtiden. 
 
Här har vi dom! 
 
Ursäkta om dom är lite fult ihopsatta... Har varken tillgång till photoshop eller gimp på min lilla chrome book.  Älskar mina coords! Längtar verkligen tills allt är på plats i min garderob.  No 1. blir nog iallafall Infantas amusement park (den längst upp), då jag redan planerat att jag vill ha den coorden när jag ska till Grönalund i sommar med mina vänner. 
 

Kommentarer


Kom ihåg mig?




Trackback