♡ Mitt 2014 och mål inför 2015 ♡

Datum: 2015-01-05 - Tid: 17:14:00 - My fabulous life ♥ - Kommentarer (0)
Nu har blogget fått stå tomm igen... Jag lär mig visst aldrig. 
 
Gott nytt år förresten, äntligen är det 2015. Jag har ingen aning om hur detta år kommer att bli, jag hoppas på att jag ska kunna göra allt jag vill få gjort under 2015, sånt som jag inte kunde göra under 2014...
 
Mina planer so far är att jag ska gå på så många konvent jag kan, träffa en massa nytt folk och människor från internet, bli mer seriös med min Japanska och gå en kurs i det, börja med youtube, skaffa en elgitarr, bli bättre både på att sjunga och screama, åka till Stockholm och Grönalund med mina vänner, pierca mig, färga håret silver/vitt, se ett bra band live, ha ett eget live med mitt band, skriva en egen låt, göra minst 5 covers själv eller med bandet, börja träna (åtminstonde pröva på), och completa min super sonico, Misaki Mei, och Link cosplay.
 
Egentligen vill jag inte skriva en massa om 2014, för det har inte hänt så jätte mycket...
 
First off, det bästa med 2014 var att vi skapade VeRani, och att vi fixade tillgång till replokal och inspelningsstudio. En annan bra grej var att jag gjorde slut med min föredetta partner, som fick mig att må så jävla dåligt. Jag besökte Pikacon där jag fick träffa en massa underbara människor, sen Närcon sommar som dock var skit och hur jävla varmt som helst (träffade dock en läsare som var jätte gullig så det var kul.)
 
Bästa konventet var dock Liicon, bara för att jag fick nya vänner, och träffa gammla vänner samt att det var verkligen jätte mysigt.  (Första konventet jag fick ångest över att lämna.)
 
Sen hade vi ju våran uppspelning... Har liiiite ångest över det, för det lät rätt förjävligt haha.  Well, vi är nybörjare after all... Men jag glömde bort texten (som tur var märktes det inte då låten var på japanska haha) men gjorde världens fulaste inhale scream, ugh. </3 
 
Let's just hope 2015 will be better. 
 
 
 
 

Kommentarer


Kom ihåg mig?




Trackback