♡ Trött ♡

Datum: 2015-03-14 - Tid: 00:16:46 - My fabulous life ♥ - Kommentarer (0)
こんばんわ~  Usch vilken dag jag har haft, försov mig och kom en timme sent till skolan eftersom att jag hade missuppfattat och trodde att lektionen var inställd... Sen hade jag huvudvärk hela skoldagen (som dock inte var så lång), efter det gick jag och Kyona runt lite tills vi senare gick skillda vägar.  (Så dramatiskt...) Sen vid 21 tiden drog jag ner och träffade henne + några fler, och kom ungefär hem för en timma sen. Nu är jag iallafall helt slut och tänker sova... Men kom på att jag inte uppdaterat bloggen. 
 
Vet inte riktigt vad som händer imorgon, kommer antagligen att sätta mig och sy lite.  Ska nämligen sy en jeans crop top. (skolarbete uhuhuh)  Anyway, goodnight! 
 
 
Kvällens look, inget speciellt. 
 

Kommentarer


Kom ihåg mig?




Trackback