♡ Närcon imorgon ♡

Datum: 2015-02-18 - Tid: 17:26:56 - My fabulous life ♥ - Kommentarer (0)
Shit va jag är sämst på att uppdatera.
 
Anyway, har varit hos min kompis här i linköping sen i Fredags, och imorgon är det första dagen av NCV!!!
 Är både nervös och peppad, kommer bli kul att träffa både gamla och nya vänner.   Ska också gå runt i min sjukt revealing Super Sonico cosplay som jag äntligen är klar. Får skylla mig själv, men kommer frysa ihjäl haha.  Kommer förmodligen posta en massa bilder här efter konventet och på Instagram under konventet.  (Insta: a.connectiv.system, finns länk i sidospalten annars) 
 
Om jag inte fryser ihjäl kommer jag nog iallafall snubbla och slå ihjäl mig för jag ska ha platå skor och det är en massa is överallt........  Oh shit min kjol är typ hur kort som helst också så kommer säkert snubba och visa röver inför hela Närcon. Jag är inte bra på att planera vilken cosplay jag ska ha.. Sommar cosplay mitt i vintern, heja Mei!  Aja let's be positiv, kommer vara sexy as fuck. Och min personlighet går rätt bra ihop med Sonico's. Blyg, söt och lite klumpig.
 
Sålänge ingen judge'ar mitt cosplay val eller är pervy mot mig kommer det nog att gå bra.  Annars har jag ju två stora tassar med klor på som jag kan slå folk med. ^-^ 
 
 
Vi hörs förhoppningsvis snart!

Kommentarer


Kom ihåg mig?




Trackback