♡ Hello again ♡

Datum: 2015-03-07 - Tid: 13:34:19 - My fabulous life ♥ - Kommentarer (0)
Åh nu har jag varit jätte dålig på att uppdatera igen! 
 
Jag som har gjort en massa också! Tillexempel var Chris här i ungefär 5 dagar innan jag började skolan, vi hade det jätte mysigt.  Tog med honom till kupolen och Espresso house där JAG DRACK VÄRLDENS GODASTE ISLATTE!!!  Har även blekt håret så det är blont, finally!  I'm going for white hair, men det kommer nog dröja lite... Måste även köpa skit mycket löshår så jag kan få långt och tjockt Gyaru hår! Wahh, It's my dream!
 
Vi har även kommit igång mer med bandet, just nu ska vi försöka lära oss 2-3 covers samt BÖRJA PÅ EN EGEN LÅT, är så excited!!!  
 
 
 This is just a wig, but kinda how I want my hair color to be. 

Kommentarer


Kom ihåg mig?




Trackback