Echo

Datum: 2014-12-01 - Tid: 16:01:36 - Music ♥ - Kommentarer (0)
こんにちはみんなさん!ごめんなさい。。。(Goddag! Förlåt...)
Internet har krånglat, så har inte ens kunnat komma in på bloggen, ughu.. Men nu är det fixat och förhoppningsvis ska det inte ta slut efter bara någon vecka igen. (Vi har skaffat nytt nu ~)
 
So Igår var sjukt emotional, jag fick veta att Xepher, ett utav mina favvo indie band ska ha sitt sista live tillsammans 2015/03/01 ''The end of INFINITY''. Alltså med andra ord, dom ska splittras. ;-; Det var riktigt heartbreaking, för kommer aldrig få se dom live...Men men, hoppas på att dom fortsätter med musik i nya band, speciellt Setsu. ~ Sen kunde jag äntligen kolla på Mejibray's nya MV till ''ECHO''. Grinade som en jävla fontän mitt i natten haha~ Liksom lyssna bara hur fin den är, och videon är perfekt!
 
 
Mejibray kommer föralltid vara number 1 i mitt hjärta ~ Deras musik talar verkligen till mig. (Oh so deep AkiraMei, oh so deep..)  True though..
 

Kommentarer


Kom ihåg mig?




Trackback