♡ Happy birthday 綴 ♡

Datum: 2014-12-14 - Tid: 21:33:20 - My fabulous life ♥ - Kommentarer (0)
Det är oficiellt Tsuzuku's födelsedag i Japan, och omg jag hade helt glömt bort det... ;v; (Känner ett starkt behov att baka en tårta... Bara det att jag inte gillar tårta speciellt mkt. ;u;;;) Anyway, happy birthday baby!  Tsuzuku betyder så sjukt mycket för mig, han är både min inspiration, förebild och hjälte. (Usch soo cheesy!)  But It's honestly true, I love him so much ugh.. ;-;
 
 
Uh, ska inte skriva ett långt inlägg om hur mycket han betyder för mig, sorry. ;v; Jag känner mig för övrigt sämst som inte har bloggat, jag som lovade mig själv!  Men after all har jag inte haft mycket att blogga om, och jag har varit efter i skolan så har behövt komplettera en hel del... Det är svårt när man inte har någon motivation och ständigt känner sig deprimerad och trött.Sen känns det smått stressigt med bandet, vi ska egentligen vara med på en uppspelning på onsdag men det känns inte som att vi kommer klara det. ;u;; Vi får se hur det blir iallafall...
 
 
Snart är det jul också, omggg, excited! ;A;; Fick beställa hem Mejibray's nya album 420 theatrical roses LIMITED EDITION som julklapp FYSDTUWHDGU!!! 
Mina kompisar fick båda signerade affischer, så håller tummarna att jag också ska få det!  
 

Kommentarer


Kom ihåg mig?




Trackback