Gomen!

Datum: 2014-06-18 - Tid: 01:12:19 - My fabulous life ♥ - Kommentarer (0)
I'm so sorry! Har verkligen inte haft tid eller lust att lägga ner tid på bloggen.. ;___; Behövde fokusera på skolan, och mitt privat liv. Men nu när jag har sommarlov tänker jag dra igång bloggen igen! På allvar, varesig jag vill eller inte! Kan ta ett tag för mig att få tillbaka flytet dock, så det kanske inte blir mer än 1-2 inlägg om dagen. Tänkte även börja göra videos på antingen Videofyme som jag gjort innan, eller youtube. Kommer hursomhelst göra dom på svenska, då jag inte längre har lust att göra bloggen internationell. (Inte än iallfall~)
 
Vill iallafall att bloggen ska vara mest fokuserad på saker jag intresserar mig av, så som anime, cosplay, lolita, japansk pop kultur och mode, konvent osv. ~ Så det blir inga fler jobbiga politik inlägg, som jag dessutom tagit bort. Ska fixa ett inlägg om anime imorgon eftersom något efterfrågade det. ^__^ Ni får gärna kommentera vilka inlägg ni skulle vilja se på bloggen, då min inspiration inte riktigt är på topp. Tack i förhand!
Random instagram bild då jag inte har mkt annat att lägga ut..
 

Kommentarer


Kom ihåg mig?




Trackback