Tillbaka från Vika och sjuuuk

Datum: 2014-06-29 - Tid: 22:57:07 - My fabulous life ♥ - Kommentarer (0)
Woop, glömde helt bort att skriva att jag skulle tillbringa Tisdag till Lördag borta i Vika med mina kompisar.. Um, now you know! Vi jobbade en del på planeringen av vårat band, och vi har ändrat namn till EQUAL5, då alla inte var helt nöjda med vårat föredetta namn. Själv tycker jag att vårat nya namn är mycket häftigare, och det är ju viktigt att alla är nöjda! Nu har jag dock drabbats utav en riktigt dryg förkylning, och har legat i sängen hela dagen, saknar verkligen min älskling, vill bara bli frisk så jag kan träffa honom. ~
 
Och nu har jag även börjat bleka håret, för snart ska det bli pastel rosa! Min vän Maria klippte också mitt hår i Fredags, det blev jätte bra. ; w ; Nu har jag äntligen en normal frisyr, och kan spara ut det och börja ta hand om det mer. (Fast först ska jag döda det med blekning...)
 
Eftersom att jag är sjuk och ser ut som poop slänger jag upp en några dagar gammal instagram selfie. woop!
 
 

Kommentarer


Kom ihåg mig?




Trackback