Reasons

Datum: 2014-10-02 - Tid: 19:06:19 - My fabulous life ♥ - Kommentarer (0)
Jag har en massa anledningar till varför jag inte bloggar längre..
 
Min ångest har kommit tillbaka, den är inte lika stark som den var förut, men jag kan känna den inom mig.. Den gnagar på mig, äter mig inifrån.. Jag är väldigt orolig för en vän som har det ganska svårt just nu, vilket får mig att må ännu värre. 
 
Jag beslutade mig för att bli singel. Så jag är inte längre i ett förhållande, och förlorade en kär vän på kuppen. Men känslor är inget man kan styra över, jag var olycklig och kände mig inte fri, så det valet har fått mig att må mycket bättre ändå.
 
Jag har långa skoldagar, och har inget att riktigt blogga om... Samt att vi nu försöker så hårt som möjligt att få igång bandet. (Få replokal ect.) Så bloggen är inget jag har tid med atm. 
 
Har dock en ameba, http://ameblo.jp/verani-akira-mei/ för er som vill följa bandets progress där.. Kommer sätta igång att blogga där mer inom kort. Så denna blogg kommer fortsätta att ligga ouppdaterad ett tag, sen får vi se om jag lägger ner den helt. 
 
Ni kan även följa mig på Instagram (länk i bloggpanelen) där jag uppdaterar väldigt ofta.
 
Tack o hej
 

Kommentarer


Kom ihåg mig?




Trackback